Service și garanție

Garanția produselor

Produsele comercializate de – GLOBAL ELECTRIC & LIGHTING SRL provin de la importatori sau direct de la producători europeni și beneficiază de garanție națională susținută de unități service autorizate ale partenerilor noștri sau ale producătorilor.

Termenii și condițiile de garanție sunt în conformitate cu prevederile legale: OUG nr. 21 / 1992 privind protecția consumatorilor, legea nr. 449 / 2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora. Perioada de garanție este menționată în certificatul emis de producător / importator și începe să curgă de la data înscrisă în factura de achiziție; daca perioada de garantie nu este mentionata, se considera perioada minima de garantie 24 luni calendaristice.

Operațiunile efectuate de service în perioada de garanție vor fi menționate pe documente separate: bon de intrare in service; aceste documente devin parte integrantă a certificatului de garanție. Termenul maxim de soluționare este de 15 zile calendaristice de la recepția produsului în unitatea de service / momentul la care operatorul economic a luat la cunoștință de deficiențele respective. După aducerea produsului la conformitate, acesta poate fi ridicat direct de la Service sau puteți solicita expedierea acestuia prin curier. Termenul mediu de expediere este de 48 de ore.

Aducerea la conformitate se poate efectua prin:
depanarea / reparația produsului;
înlocuirea parțială sau integrală a produsului;
înlocuirea cu produse cu perfomanțe cel puțin similare / egale cu ale produsului ce nu poate fi reparat sau înlocuit cu același model;
returnarea contravalorii produsului în lipsa altei soluții.

Responsabilitățile clientului / condiții de acordare a garantiei

1. Garantia se acorda pe o perioada de 24 luni de la vanzarea produsului, cu conditia prezentarii certificatului de garantie sau facturii de cumparare. Termenul de garantie incepe la data vanzarii produsului.

2. Produsul vandut are in componenta piese electronice care necesita respectarea cu strictete a conditiilor de manipulare, transport, pastrare, punere in fuctiune, exploatare, intretinere si reparatie prevazute in manualul/ghidul de utilizare sau setul de instructiuni sau alt document asemanator.

3. La aplicarea prezentei garantii, prin “produs” se va intelege numai dispozitivul principal (articolul), fara includerea accesoriilor acestora (dulie, corp de iluminat, instalatie electrica, distribuitor de electricitate si altele).

4. Garantia este valabila doar daca produsul a fost exploatat in conditii normale de utilizare.

Urmatoarele cazuri implica scoaterea produsului din garantie

1. Nerespectarea conditiilor de manipulare, transport, pastrare, punere in functiune, exploatare si intretinere prevazute in setul de documente ce insotesc produsul.

2. Nerespectarea conditiilor de utilizare cuprinse in setul de instructiuni sau alt document asemanator, utilizarea produsului in alt scop decat cel destinat – iluminat.

3. În cazul interventiilor de tip service, a reparatiilor, deteriorarii etichetei de produs sau desigilarii produsului, a montarilor/demontarilor de subansamble de orice fel, efectuate de persoane neautorizate de producator.

4. În cazul utilizarii unor tensiuni sau surse de alimentare improvizate, ce au dus la deteriorare, sau instalarea intr-un mediu umed, nociv, cu solventi sau cu risc sporit de explozie sau incendiu.

5. În cazul in care produsul prezinta deteriorari cauzate de accidente mecanice, lovituri, socuri, patrunderi de lichide, expuneri la foc, utilizare gresita sau neglijent, schimbariale starii aparatului, pastrate in conditii improprii, functionarea la mari diferente de temperatura, care cauzeaza fenomenul de condens, expunere excesiva la umezeala sau radiatii solare.

6. Garantia nu se acora in cazul in care cumparatorul nu prezinta certificatul de garantie/ factura fiscală si documentele de plata emise de vanzator la data achizitionarii produsului.

7. Garantia la produsele vandute de compania noastra prevede reparatia sa in termen legal (maxim 14 zile) inlocuirea lor cu altele similare daca produsul nu poate fi reparat sau nu mai exista pe stoc.

Procedura de trimitere a produselor în garanție

La aducerea / expedierea produsului pentru garanție vă rugăm să ne comunicați numărul si data facturii. Bonul de intrare in service se va completa la sediul companiei noastre; în cazul produselor expediate prin firmele de curierat rapid vă rugăm să menționați pe scrisoarea de transport numărul si data facturii fiscale, precum și mențiunea cu defectiunea/problema produsului in cauza.

Produsele aduse sau expediate în atenția departamentul de service trebuiesc să fie complete (să prezinte ambalajul original sau un ambalaj adecvat, precum și accesoriile) și însoțite de o copie a facturii fiscal si a certificatului de garanție original al producătorului / importatorului (dacă există) precum și, opțional, o copie a certificatului de garanție emis de GLOBALE ELECTRIC &LIGHTING care însoțește factura sau este transmis online, via email, clientului.

Produsele care necesită acordarea garanției pot fi aduse, personal, de către client sau pot fi expediate la adresa: GLOBAL ELECTRIC&LIGHTING SRL, Aurel Vlaicu nr. 28, Iași, Romania.

În cazul în care cumparatorul opteaza pentru expedierea printr-o firmă de curierat rapid poate apela la Urgent Cargus (telefon: București:021 – 9330 / Provincie: 021 – 9282) și solicita preluarea coletului de la adresa cumparatorului, costul transportului fiind suportat de cumparator. După ce coletul / produsul va fi recepționat și verificat veți fi anunțat privind desfășurarea procedurii de garanție / aducere la conformitate a produsului dumneavoastră.

Plata transportului pentru produsele trimise în service (tur-retur) în vederea soluționării garanției revine în sarcina cumparatorului expedierea se poate face prin intermediul firmei de curierat Cargus. În eventualitatea în care solicitarea de garanție este nejustificată, iar produsul funcționează conform specificațiilor producătorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum și costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizată după verificare.

Alte mențiuni

Pierderea certificatului de garanție emis de producător / importator, precum și deteriorarea, ștergerea sau pierderea etichetei care conține datele de identificare ale produsului pot duce la pierderea garanției. În cazul în care nu ați primit alăturat facturii sau pe email certificatul de garanție aferent acesteia emis de GLOBAL ELECTRIC & LIGHTING SRL îl puteți solicita oricând la adresa: office@global-electric.ro

Pentru orice nelămurire / problemă în legătură cu acordarea garanției nu ezitați să contactați Departamentul de Service GLOBAL ELECTRIC&LIGHTING, în scris la adresa: office@global-electric.ro.

Politica de utilizare cookie

Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor.
Vezi politica de utilizare a fișierelor cookies.

COȘ CUMPĂRĂTURI

close